Buna ziua! Am si eu o intrebare:pentru semnatura electronica la Asociatia de Proprietari cum rezolvam cu adresa de email.Din instructiunile date de firmele agreate de ANAF trebuie sa nu folosim adrese comerciale precum Yahoo ci sa ne creem o adresa eventual cu numele asociatiei.Aceasta implica deschiderea unui domeniu si alte cheltuieli care nu sunt necesare unei asociatii de bloc.
semnatura electronica este acordata si unei persoane imputernicite de asociatia de proprietari.In speta, contabilul poate avea pe numele lui si adresa lui de email , semnatura electronica, care poate fi utilizata pentru mai multe firme.Obtinerea certificatului digital, nu este o cheltuiala asa de mare(27 eur)
Formularul 150
duse liliana
BUNA ZIUA ,am semnatura electronica pt 2 asociatii si as dori si pt a 3 ,cum fac sa obtin .mentionez ca am trimis la firma pt accept am primit-o semnata ,am ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.