Firma la care lucrez a intrat in insolventa sau mai bine zis in reorganizare, avocatul care s-a ocupat de acte nu mi-a dat nici un fel de informatii in legatura cu pasii de urmat dupa ce s-a firma a intrat in aceasta procedura de insolventa.
Ce trebuie sa stiu si ce trebuie sa fac?
1. Se mai platesc taxele catre bug de stat si bug de asig soc si fd spec?
2. Mai pot face angajari?
3. Mai pot inchide ctr de munca?
4. Se mai pot da adeverinte de venit catre un angajat in cazul in care acesta vrea sa-si faca un imprumut la banca?
5. Cum procedez cu clientii?
6. Dar cu furnizorii?
7.Ce-ar mai trebui sa stiu?
Orice informatie cared ca mi-ar prinde bine.
societatea aflata in reorganizare isi va desfasura activitatea sub supravegherea administratorului judiciar.
toate platile restante trebuie facute in conformitate cu planul de reorganizare si de distribuire a creantelor aprobat
platile pentru datoriile curente se vor plati ca atare (apa, curent etc);
atata vreme cat societatea nu a intrat in procedura falimentului, aceasta isi va desfasura activitatea, numai ca toate trebuie sa fie facute cu acordul administratorului judiciar
pentru mai multe informatii, consultati legea 85/2006 actualizata.
Executare silita
esso
in urma depunerii unei somatii de plata in tribunal sa obtinut un tilu executoriu . specificam ca firma impotriva caruia sa obtinut titlu executoriu este in ... (vezi toată discuția)