avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1776 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Licenta,dreptul familiei
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Licenta,dreptul familiei

Buna seara!

Sunt studenta in anul IV.si mi-am ales tema de licenta la dreptul familiei cu titlul "Protectia speciala a minorilor".Problema e ca profesorul meu indrumator nu prea are timp sa ma ajute,sa-mi explice cum ar trebui sa imi fac lucrarea....va rog frumos daca imi puteti ajuta, sa imi dati un exemplu pentru cuprins sau plan...
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:55, 2 Aprilie 2011
incercati sa cautati pe net un model pt licenta ca sa vedeti structura generica. apoi cititi literatura de specialitate, cititi jurisprudenta din acest domeniu si concepeti lucrarea. e o tema frumoasa. multa bafta!
bianca25 a scris:

Buna seara!

Sunt studenta in anul IV.si mi-am ales tema de licenta la dreptul familiei cu titlul "Protectia speciala a minorilor".Problema e ca profesorul meu indrumator nu prea are timp sa ma ajute,sa-mi explice cum ar trebui sa imi fac lucrarea....va rog frumos daca imi puteti ajuta, sa imi dati un exemplu pentru cuprins sau plan...
Va multumesc!


Protectia speciala a copilului reprezinta ansamblul masurilor, prestatiilor si serviciilor destinate ingrijirii si dezvoltarii copilului lipsit, temporar sau definitiv, de ocrotirea parintilor sai sau a celui care, in vederea protejarii intereselor sale, nu poate fi lasat in grija acestora.

Detalii asupra acestui subiect gasiti aici :
[ link extern ]

[ link extern ]
De asemenea, sa aveti in vedere si legislatia specifica :
- Lege nr. 272/2004 privind protectia si promovarea drepturilor copilului
- Codul Familiei
- Conventia Organizatiei Natiunilor Unite privind Drepturile Copilului.
- Tratatul de la Lisabona