avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 517 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... cheltuieli intretinere apartament,parti comune,cind ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

cheltuieli intretinere apartament,parti comune,cind proprietarul lipseste din apartament mai mult de 30 de zile

Ma numesc E.Ovanisian,si doresc sa stiu urmatoarele:

In perioada noiembrie 2010- martie 2011 am lipsit din tara.Am anuntat administratorul ca nu vom fi acasa in aceasta perioada, eu si sotia mea(doua persoana).Mentionez ca am centrala de apartament.In aceasta perioada ,cit am lipsit,mi s-au calculat la plata cheltuielile de intretinere pentru bunurile comune la fel ca atunci cind am locuit in apartament pentru ambele persoane.
Intreb este corect? eu inteleg ca trebui platit ceva dar nu intreaga suma ca atunci cind locuim in apartament.
Va multumesc!:D
Cel mai recent răspuns: Adriantot , moderator 00:27, 19 Martie 2012
partile comune de plata in lipsa dvs sunt curentul de pe casa scarii, curatenia, plus reparatii imobil; sunteit scutit de la plata gunoiului menajer; platiti insa si caldura pt partile comune. mai precis ce cheltuieli reclamati a nu fi platite de dvs?
OVANISAN a scris:

Mentionez ca am centrala de apartament.In aceasta perioada ,cit am lipsit,mi s-au calculat la plata cheltuielile de intretinere pentru bunurile comune la fel ca atunci cind am locuit in apartament pentru ambele persoane.


Bunurile comune sunt bunuri comune ce apartin strict sotilor
Probabil ca ati dorit sa va referiti la impunerea la plata de costuri aferent parti comune
Contravaloare intretinere parti comune este obligatorie de impus si de achitat pentru si de catre toti proprietarii care sunt in evidenta asociatiei ,indiferent daca locuesc sau nu in apartament
1. Trebuia sa anuntati in scris perioada cat lipsiti din apartament
2. Pentru perioada in care lipsiti (dintr-o luna sa fie mai mult de 15 zile) nu se repartizeaza cheltuielile care se impart pe numar de persoane si anume:
- electricitatea;
- salubritatea
- gazele;

In rest se platesc toate cheltuielile.
Buna ziua. Sunt intr-o situatie asemanatoare. Am anuntat in scris ca lipsesc din apartament pentru o perioada nedeterminata, dar ei mi-au calculat ca si cand a sfi acolo.
Am rugamintea sa imi spuneti in baza a ce legi le pot spune ca "Pentru perioada in care lipsiti (dintr-o luna sa fie mai mult de 15 zile) nu se repartizeaza cheltuielile care se impart pe numar de persoane si anume:
- electricitatea;
- salubritatea
- gazele;".
Orice sfat e binevenit. Va multumesc
Puteti sa le amintiti de prevederile Legii 230/2007 si ale HG 1588/2007. Sunt legea si normele de aplicare conform carora functioneaza si se desfasoara activitatea intr-o asociatie de proprietari.
Le gasiti in monitorul oficial sau aici pe avocatnet.
www.avocatnet.ro/content/art...
www.avocatnet.ro/content/art...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Lntrebare - plata sume avizier daca proprietarul e plecat din tara lucii67 lucii67 buna ziua,as dorii daca se poate sa ma lamuriti si pe mine,daca sunt plecat din tara pe o periada de 6 -9 luni, pe aceasta perioada cat lipsesc din tara, ... (vezi toată discuția)
Fondul de reparatii este obligatoriu? cornelia_a cornelia_a Daca apartamentul al carui proprietar sunt este nelocuit, ce obligatii la plata imi revin? cheluielile pe spatiile comune da dar in privinta fondului de ... (vezi toată discuția)
Plata intretinere iliescudoina iliescudoina Doresc sa stiu daca sunt obligata la plata intretinerii in cazul in care am lipsit din locuinta 90 de zile si am comunicat ca voi lipsi , printr-o cerere ... (vezi toată discuția)