in situatia in care un administrator renunta la functia sa intr-o societate comerciala trebuie sa anunte si administratia finantelor de acest fapt? multumesc anticipat pt raspunsurile dumneavoastra.
Buna ziua,
Asociatii, prin hotarare a adunarii generale, hotarasc sa revoce din functia pe administrator pe numitul (numita)......., cu toate datele de identificare, iar ulterior fac act constitutiv actualizat pe care il vor inregistra in registrul comertului. Nu aveti treaba cu administratia financiara
Intai de toate trebuie sa se inregistreze la Registrul Comertului renuntarea la mandat si numirea celui noi. Nu este obligatorie anuntarea Finantelor. Nu mai sunteti administrator decat in momentul in care au iesit hartiile de mentiune de Reg. Comertului. Pana nu le aveti pe acelea puteti face orice demers, tot raspundeti in calitatea de administrator.
Renuntarea la mandat este urmata de o hot AGA de modificare a Actului constitutiv al SRL prin care dvs. sunteti inocuit si este numit un alt administrator.Modificarea actului constitutiv se inregistreaza la ORC. Conform art. 5 din Legea 26/1990 privind Registrul Comertului, mentiunile privind modificarea actului constitutiv sunt opozabile tertilor de la data inregistrarii lor in Registrul Comertului, Deci mentiunea din care rezulta inlocuirea dvs. va fi opozabila si Ad. Fin. asa ca nu este necesara o informare expresa a acestora.
Retragere administrator
prutyi
Un administrator X la un SRL cu 5 asociati doreste sa se retraga din functia de administrator. Nu este asociat in SRL, insa este angajat in functia de director ... (vezi toată discuția)