Buna ziua,
Am infiintat o intrepr individuala anul trecut,si pana in prezent a functionat fara angajati(doar fondatorul lucrand pe ea).
Acum as dori sa angajez o persoana si m-ar interesa sa stiu ce documente trebuie sa depun la ITM si apoi ce declaratii trebuie sa depun lunar la finante?
1.Intocmiti contract de munca.
2 Cel tarziu in ziua lucratoare anterioara inceperii activitatii de catre salariat contractul trebuie inregistrat in Revisal.Puteti sa faceti cerere pentru eliberare utilizator si parola (tot la ITM) si puteti depune in Revisal online daca nu, mergeti la ITM si depuneti acolo.
3.La Anaf depuneti declaratia de modificare vector fiscal.
4.In fiecare luna trebuie sa depuneti declaratia D 112.
Despre angajare
criselen
cu data de 01.02.2011 fac prima angajare. Ce documente trebuie sa intocmesc?
Care sunt primele lucruri elementare care trebuie sa la fac? Astept raspuns ... (vezi toată discuția)