buna ziua! am solicitat unui service remedierea problemei aparute in perioada de garantie la o masina de spalat. centrigugarea nu functiona de cele mai multe ori. Service-ul autorizat a inlocuit motorul masinii, s-a verificat functia de centrifugare si a mers perfect. La doua zile insa, cand am spalat rufe masina iar nu le storcea. Am solicitat scris de data aceasta remedierea deficientei aparute aceluiasi service. Pana la aceasta data inca nu s-au prezentat, dar am rabdare mai au pana la cea de-a 15 zi calendaristica conform lg 21/1996. Intrebarea mea este urmatoarea: daca ei vin, mai schimba vreo piesa si masina functioneaza in momentul verificarii si apoi se intampla din nou sa nu mearga cum procedez sa imi recuperez suma sau sa imi inlocuiasca masina de spalat cu una noua avand in vedere ca prezinta aceeasi defectiune? va multumesc anticipat!
Daca in certificatul de garantie scrie ca se vor prezenta la domiciliul dvs. in termen de 15 zile de la notificare si nu se prezinta puteti face reclamatie la OPC sa-i sanctioneze.
De schimbat nu va schimba masina de spalat decat daca nu poate fi reparata si primiti negatie de la service.
Tot ce trebuie ei sa faca este sa treaca pe certificatul de garantie data nefunctionarii care corespunde cu data notificarii pana la data cand a fost reparat produsul.
Cititi cu atentie certificatul de garantie.