Buna ziua, As dori sa stiu ce pot sa fac in urmatorul caz:
- sunt persoana juridica si am cumparat o masina de spalat rufe pentru folosirea ei in cadrul activitatii. Am cumparat-o in decembrie anul trecut avand garantie 36 luni. In luna iulie s-a defectat si in data de 11.07.2012 am trimis-o la service-ul din Ploieasti deoarece cf certificatului de garantie era singurul loc unde se face o astfel de reparatie. Dupa discutii telefonice in care ni se spunea ca se va repara acuma de 2 zile ni se spune ca s-a comnadat in Turcia piesa care s-a defectat. Am cerut sa ni se comunice un termen pana cand se va solutiona defectiunea, dar nu s-a putut preciza deoarece firma din Turcia nu a dat niciun raspuns. M-am dus la Metro caci de acolo am luat masina dar cei de la magazin au zis ca daca nu am negatie de la service nu pot sa imi inlocuiasca produsul, Service-ul a refuzat sa imi dea negatia desi nu pot sa dea niciun termen in care vor face reparatie. In acest caz eu ce pot sa fac?(In afara de a cumpara o alta masina de spalat) Exista reglementari in acest sens?La protectia consumatorului as putea reclama chiar daca sunt persoana juridica? Va multumesc!
Ce as putea sa fac deoarece deja am
Cu documentul de intrare al produsului in service,sesizati oficial ANPC local
Pentru solutionare prin ANPC ,nu are relevanta ca sunteti persoana juridica,
Masina de spalat
THEODORA30
Buna ziua, va contactez in legatura cu o masina de spalat pe care am cumparat o acum un an 2013 si deja am 3 serviceuri ,vreau sa mentionez ca am garantie ... (vezi toată discuția)