am si eu mai multe intrbari, cine poate sa imi spuna ce cheltuieli pot avea la o firma ce plaseaza muncitori in strainatate: eu am considerat asa
- cheltuieli cu salariile
- cheltuieli cu chiria am factura lunar din germania(tb tradusa?)
-cheltuieli cu diurna
la contactele de munca tb facut si altceva in mod special fata de ceea ce este normal:- dosarul salariatului cu toate actele( copie ci,diploma studii, fisa postului ,repartitia de la somaj, contractul de munca?, regulamentul intern)
pana acum am facut urmatorii pasi
- a deschis firma
a cerut codul de tva
- cerere de inregistrare registru operatorilor comunitari
-urmeaza sa faca contractele de munca
- a prezentat oferta de munca colaboratorului din germania si au semnat contractul ambele firme
-firma din germania a trimis un avans de 2000 de euro ( pt chelt de deplasare) in banca deja pe care l-am inregistrat in contul 472
- si a emis o factura si o chitanta tot societatea din germania !!!!!!
- eu consider ca ,eu ar tb sa emit facturi conform contractului nu firma din germania
intrebarile mele sunt:
- ce declaratii tb sa depun?
- cum inregistrez factura din germania?
- mai tb facut ceva la salariati?
si orice sfat este ffffffff bine venit!!!!:sorry:
am eu o intrebare la intrebarile tale :)
Spune-mi si mie te rog care sunt conditiile pentru a infiinta o societate de plasare forta de munca in strainatate? ca din legile astea, sunt in ceata!!!
Mersi mult.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.