Poate ma ajutati sa-mi recuperez banii dati pe niste huse auto achizitionate prin comanda dintr-un magazin. Am facut comanda in magazin pentru huse personalizate (special facute pentru o marca de masina) dand toate datele necesare gen airbaguri in scaune, banchete rabatabile si cum se rabateaza, culoarea, materialul, buzunare pe spatele scaunelor, etc (aici intra si modelul masini si anul). A trebuit sa achit un avans de 50% din suma totala ceea ce am si facut (mi s-a dat o hartiuta stampilata si semnata). Dupa ceva timp am fost sunat si am ridcat produsul platind restul de 50% primind in schimb husele si bonul. Odata ajuns acasa am constatat ca husele nu se asezau deloc bine pe scaune, husele de tetiere nici nu puteau fi puse (au cu totul alta forma), nu mai zic ca materialul si croiala sunt de proasta calitate. A doua zi m-am intors la magazin sa-mi cer banii inapoi dar seful de magazin a spus ca trebuie sa vorbeasca cu seful care nu era prezent (vineri pe la ora 5 PM) si mi-a zis sa revin luni dupa ce vorbeste cu seful despre returnarea banilor (mai spunea ca daca imi vreau banii inapoi politica magazinului e sa opreasca un procent din valoarea produsului). Am fost luni si mi-a zis ca trebuie sa merg la un service al lor pentru a confirma declaratiile mele. Eu l-am invitat la masina sa vada cu ochii lui dar el tot o tinea cu service-ul. In consecinta m-am hotarat sa nu mai pierd timpul si sa-mi fac nervi si m-am dus la OPC unde am depus o plangere. Un domn de la OPC mi-a spus ca in urma discutiei cu seful de magazin, eu trebuie sa ma prezint la service pentru constatarea neconformitatii in urma careia firma trebuie sa-mi remedieze produsul sau sa-l inlocuiasca (cam greu avand in vedere ca produsul este de la o alta firma care are contract cu firma de unde am cumparat husele) si daca cele de mai sus sunt imposibile abia atunci imi primesc banii inapoi. De la service mi-au zis ca ei nu vad nici o problema, ca sunt "perfecte" inafara de husele de la tetiere. Domnul de la opc mi-a spus sa fac o hartie din care reiese ca nu sunt de acord cu constatarile lor si sa cer prin aceea hartie inlocuirea sau returnarea banilor. Magazinul nu mi-a primit hartia (nu mi-a dat numar de inregistrare si au refuzat recomandata). Intre timp mi-a expirat prima reclamatie si am fost la opc sa fac o noua reclamatie pe aceeasi problema.
Se poate sa ma indrumati cum sa procedez sa-mi recuperez mai repede banii?
Nu aveti alta cale decat sa reveniti la OPC cu o reclamatie in care specificati faptul ca nu s-au luat masuri de remediere a deficientelor, respectiv husele de la tetiere.