avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 553 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Desfacerea contractului de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Desfacerea contractului de munca

Buna ziua,

De 3 luni lucrez ca gestionar depozit la o firma de papetarie.
S-a constatat, nu stiu in ce conditii pentru ca nu am fost informat, ca firma are un prejudiciu 10000 de lei. Au ajuns la concluzia ca "vinovati" pentru acest lucru sunt eu impreuna cu doi colegi. Astazi ne-au informat despre acest fapt si ne-au trmis acasa spunandu-ne ca suntem concediati. Dupa ce ne-a interogat directorul general pe fiecare in parte, separat, ne-a spus sa ne prezentam maine la locul de munca, la ora 9 pentru alte discutii.
De cand lucram aici cei doi colegi au "furat" doua capsatoare iar eu 3 pixuri si o etajera a unui suport de documente - fapte ce le-am recunoscut (valoarea totala aprox 100 de lei).
Directorul general ne-a spus ca nu ne mai plateste o luna jumatate de munca (salariul se plateste in datele de 15 si 23 ale lunii urmatoare).
De asemenea salariul trecut in contract este de 727 lei brut, in timp ce pe noi ne plateste cu 1100 lei net.
Intrebarea mea este cum ne poate acuza de ceva fara probe, mai ales avand in vedere ca la acel depozit au acces 10 gestionari de depozit si toti ceilalti angajati ai firmei (operatori facturare, agenti de vanzari, soferi,femeia de serviciu cat si directorii si seful nostru de departament).
A doua intrebare este daca ne poate desface contractul de munca fara a avea probe impotriva noastra.
In cazul in care maine va fi si Politia la sediul firmei ce este de facut ?
Mentionez ca ultimul inventar s-a facut inainte de angajarea mea si nu am semnat niciun act conform caruia as fi raspunzator de lipsuri si nici nu mi-a fost adusa la cunostinta fisa postului.
Cel mai recent răspuns: jhon2910 , utilizator 20:05, 13 Aprilie 2011