avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 559 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... vreau sa divortez
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

vreau sa divortez

BUNA SEARA!SUNTEM IMPREUNA DE 10 ANI SI CASATORITI DE 5(FACUTI IN 25.03).AM AVUNS LA NEINTELEGERI SI CHIAR DORIM SA DIVORTAM.DIN NOIEMBRIE 2010 NU MAI LOCUIM IMPREUNA(STATEAM LA PARINTII MEI).
AVEM UN BAIAT DE 4,5 LUNI,FOARTE REUSIT.DE CAND L-AM DAT AFARA(A SARIT SA MA PRINDA DE GAT IN FATA COPILULUI)NU MI-A DAT UN LEU PENTRU COPIL,NICI MACAR O PORTOCALA.MAMA A DECEDAT IN 2009,COPILUL FIIND CRESCUT DE MINE SI PARINTII MEI,EL FIIND TOT TIMPUL,,LA SERVICI,,.
AM INFIINTAT UN ONG DE CARE NU S-A MAI OCUPAT,LASANDU-MA CU DATORII DE 10.000 EURO,PE LANGA ALTELE.
DATORITA PRESIUNII PSIHICE SI DIN TIMPUL CASATORIEI SI A RELATIEI,AM APELAT LA UN TRATAMENT PSIHIATRIC.MENTIONEZ CA SUNT DE PROFESIE MEDIC,CU COD DE PARAFA,DAR...PLAFONATA LA NIVELUL DE SPALAT,GATIT,ETC.SUNT ANGAJATA CA SI MEDIC LA ONG-UL INFIINTAT DE MINE(SI EL E MEMBRU FONDATOR).
INCEARCA SA MA SANTAJEZE CA SUNT NEBUNA,MI-O ZICE IN FATA,SI CRED CA DORESTE SA-MI IA COPILUL PENTRU A PUTEA BENEFICIA DUPA PAREREA LUI DE APT.TATALUI MEU
DG.PUS DE PSIHIATRU ESTE TULBULARE BIPOLARA,DAR ESTE PUS PENTRU A FIGURA CU O BOALA CRONICA PT.CA RETETA SA FIE GRATUITA.
MENTIONEZ CA MI-AM FACUT LUCRAREA DE DIPLOMA CU ACEST PROFESOR(PSIHIATRU).

INTREBAREA MEA ESTE:CUM POT BARA EVENTUALA ACUZATIE DIN PARTEA LUI CA IAU TRATAMENT,PT.A-MI LUA COPILUL LA DIVORT.
MENTIONEZ CA,FIUL MEU ARE TOATE CONDITIILE NECESARE PT.CRESTERE SI DEZVOLTARE IN APARTAMENTUL TATALUI MEU,ESTE INTEGRAT IN GRUPA MIJLOCIE LA GRADINITA,CARE ESTE LA NICI 2 MINUTE DE CASA.BAIATUL ESTE FOARTE ATASAT DE MINE SI TATAL MEU,SCOATEREA DIN ACEST MEDIU AR PROVOCA O TRAUMA PUTERNICA ASUPRA LUI.

POT SA CER BANI SI CAT PT.LUNILE DE CAND NU MAI SUNTEM IMPREUNA,RESPECTIV NOIEMBRIE?

VA MULTUMESC!!!