avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 674 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... divort
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

divort

Buna ziua!Am ajuns la divort! Avem un baietel de 4,5 ani impreuna,nu exista bunuri pt.partaj.Sunt medic.Datorita presiuniilor psihice am facut un tratament la psihiatru dg.pus pe reteta fiind tulbulare bipolara tip 2.Vreau sa stiu daca el pote sa-mi ia copilul.Mentionez ca,copilul a crescut la parintii mei,unde am locuit impreuna pina in noiembrie cand a sarit de fata cu,baietelul la mine la gat si atunci tata l-a scos afara.Din noiembrie nu i-a adus un mar copilului.Eu lucrez ca si medic la un ong,ong-ul infiintat de mine,de el si o cunostinta la care sunt si presedinte.
Ce sfat imi dati ca sa nu poata sa-mi ia copilul? Mentionez ca ma santajeaza cu acel tratament,desi traumele psihice au fost produse de el si a decedat mama mea in ian.2009.Ca si stare de sanatate nu a probleme,dar figurez in evidenta cu tratament.Multumesc!
Puteti scoate un certificat medico-legal din care sa rezulte ca aveti discernamant si aveti capacitatea de a va creste copilul. El poate fi folosit numai in situatia in care in cursul procesului va invoca acest aspect.
Criteriul după care se călăuzesc instanţele pentru a decide cu privire la încredinţarea minorului este interesul superior al acestuia.
Conflictul dintre parinti pe marginea comportamentului violent al tatalui dauneaza in procesul de crestere si educare al minorului.
Instanta o sa aprecieze pe baza de probe acest comportament daunator .
Din punctul meu de vedere nu trebuie sa va faceti griji cu privire la incredintarea minorului mai ales ca acesta a crescut impreuna cu parintii dumneavoastra, interesul e sa creasca in conditii optime fara scandaluri.