Buna ziua,
Am o Intreprindere Individuala si am facut contract de comodat pentru sediu (50% din apartament). Intretinerea achit cu numerar (persoana fizica) si am chitanta, iar facturile de curent si gaz l-am achitat online din contul de persoana fizica (am facturile si pot printa OP-urile de pe contul bancar de persoana fizica). La inceputul lunii urmatoare, am virat exact 50% din cheltuielile cu sediul din contul de I.I. in cel de persoana fizica, precizand "Cheltuieli sediu luna xx".
Cum este corect sa trec aceste cheltuieli in Registrul de Incasari si Plati?
Va multumesc pt raspuns!
Banuiesc ca inregistrez cu data in care am virat banii din contul de I.I in contul personal. Ce scriu in coloana "Document (felul,nr)" pentru ca am o chitanta (intretinere) si 2 facturi (gaz,curent)? Trebuie sa tin in contabilitate si platile de pe contul bancar de persoana fizica (printate) pentru factura gaz,curent?
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.