Buna ziua,
Am o Intreprindere Individuala si am facut contract de comodat pentru sediu (50% din apartament). Intretinerea achit cu numerar (persoana fizica) si am chitanta, iar facturile de curent si gaz l-am achitat online din contul de persoana fizica (am facturile si pot printa OP-urile de pe contul bancar de persoana fizica). La inceputul lunii urmatoare, am virat exact 50% din cheltuielile cu sediul din contul de I.I. in cel de persoana fizica, precizand "Cheltuieli sediu luna xx".
Cum este corect sa trec aceste cheltuieli in Registrul de Incasari si Plati?
Va multumesc pt raspuns!
Banuiesc ca inregistrez cu data in care am virat banii din contul de I.I in contul personal. Ce scriu in coloana "Document (felul,nr)" pentru ca am o chitanta (intretinere) si 2 facturi (gaz,curent)? Trebuie sa tin in contabilitate si platile de pe contul bancar de persoana fizica (printate) pentru factura gaz,curent?