M-ar interesa pasii care trebuie urmati pt. mutarea sediului social al unui SRL dintr-un judet in altul si schimbarea administratorului.
Totodata ce documente si formulare sunt necesare si care ar fi taxele.
Multumesc anticipat!
Multumesc! Problema tocmai asta este, as prefera sa stiu inainte despre ce documente este vb. Ca sa ma interesez la ORC Alexandria, (eu fiind in Bucuresti), presupune sa ma deplasez acolo pt. intrebare. Daca as stii ce am de facut, as face deplasarea cu doc. necesare la mine, ca sa nu trebuiasca sa fac mai multe drumuri.
Acte necesare pentru schimbarea sediului
- contract de inchiriere/comodat/vanzare cumparare pentru imobilul unde se stabileste sediul social
- decizie asociat unic/hotarare AGA privind schimbarea sediului
- act constitutiv actualizat
Pentru schmbarea administratorului
- specimen de semnatura - notariat
- declaratie din care rezulta ca sunt indeplinite conditiile pentru a detine calitatea de administrator - notariat sau avocat
- copie act identitate
- decizie asociat unic/hotarare AGA privind schimbarea administratorului
- act constitutiv actualizat
Pentru a reduce costurile faceti o singura mentiune la ONRC. In acest caz, aveti nevoie de o singura decizie asociat unic/hotarare AGA (schimbare sediu+schimbare administrator) si un singur act constitutiv actualizat
Dosarul se depune la ONRC din judetul unde se afla acum sediul firmei.
Formularele le gasiti pe site-ul ONRC - www.onrc.ro
Va multumesc foarte mult stimata Doamna!!
Banuiesc ca la Notariat se stie ce acte sunt necesare . Modificarile AGA se trec in actul constitutiv, dupa care se va efectua mutarea sediului, banuiesc. Cea ce inseamna ca in 2 drumuri efectuate in orasul in care se gaseste firma ar fi suficiente.