avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1134 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Beneficiez de somaj daca sunt studenta la a doua ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Beneficiez de somaj daca sunt studenta la a doua facultate si nu am job?

buna ziua.de curand am auzit de la cineva ca as putea beneficia de somaj daca am terminat o facultate si inca sunt studenta in anul 3 la cea de-a doua.este adevarat?daca da, cum ar trebui sa procedez pentru a-l obtine?
Cel mai recent răspuns: angelrain , utilizator 19:50, 18 Aprilie 2011
Dupa absolvire daca nu va angajati in termen de 60 de zile de la absolvire.

Art.17 (2) Sunt asimilate şomerilor persoanele aflate în situaţiile prevăzute la art. 16 lit. b), dacă îndeplinesc următoarele condiţii:
a) sunt absolvenţi ai instituţiilor de învăţământ, în vârstă de minimum 16 ani, care într-o perioadă de 60 de zile de la absolvire nu au reuşit să se încadreze în muncă potrivit pregătirii profesionale;
poi 60 de zile?am terminat facultatea anul trecut..si mai am 2 luni si o termin si pe a doua..si tot nu m-am angajat.se poate un raspuns mai explicit va rog.multumesc
1. Beneficiati de indemnizatie de somer, ca absolvent din acest an, daca va inregistrati la Agentia de Somaj in termen de 60 de zile de la data absolvirii.
2. Indemnizatia de somaj o primiti dupa expirarea celor 60 de zile.
3. Ca absolventa de acum un an nu mai puteti beneficia de indemnizatie de somaj.
aam inteles.multumesc

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Somaj dupa facultate sds_yaya sds_yaya As dori sa stiu daca nu dai liceenta in anul cand termini facultatea beneficiezi in acel an de somaj. (vezi toată discuția)
Somaj la studenti Emyyy Emyyy Am terminat facultatea acum cateva zile. Pot beneficia de somaj, chiar daca nu am lucrat? De fapt am lucrat 3 luni pe timp de vara, dar nu in domeniul ... (vezi toată discuția)