Un hotel din Italia, unde am fost in urma cu 3 saptamani, mi-a descarcat abuziv inca o data cardul de firma, cu suma reprezentand contravaloarea cazarii oferite in timpul sederii mele acolo. Eu achitasem respectiva suma in avans, tot prin card, insa cam 10 zile dupa ce m-am intors, am fost surprinsa sa constat ca suma respectiva imi iesea din nou din cont. Cand am cerut explicatie hotelului respectiv prin email, am primit un raspuns de la ei cu scuzele de rigoare si mentionarea faptului ca-mi vor returna banii prin transfer bancar, dar asteapta datele de cont, banca. Le-am trimis aceste date, insa de atunci, de cca 7 zile nu s-a-ntamplat nimic, nici plata nici mesaj.
Eu am depus un refuz de plata la banca mea, in 24 ore dupa ce am constatat fapta, insa dureaza cam o luna pana voi avea un raspuns clar. Se poate intampla sa raman cu banii luati din cont fara a fi recuperati? Ce ma sfatuiti? Multumesc anticipat.
Faceti copii dupa extrasul bancar cu ambele plati, anexati copii dupa toate mail-urile de comunicare sau orice altceva care sa demonstreze ca a existat in prealabil o discutie si un accept al greselii din partea lor, iar daca nu va plateste inseamna ca este rea vointa si premeditare la infractiunea de furt.
In acest caz incercati sa trimitetii acele copii insotite de o reclamatie in lb. italiana, cel mai bine printr-un avocat, Questurii sau Comandamentului de carabinieri . de care apartine acea provicie, zona, localitate etc.
Plata cu card
magdabarbu
Administratorul firmei a platit cu cardul personal 2 facturi de la furnizori si raman in contabilitate cu sold ca si cand ar fi fost neachitate.In extrasul de ... (vezi toată discuția)