Buna seara. Am o situatie ipotetica de urmatoarea facture:
Un hotel cu restaurant si bar are situatia urmatoare: vine un client care doreste sa se cazeze in hotel pe o perioada de aproximativ 30 de zile. Completeaza fisa turistului si, nefiind foarte sigur asupra datei la care pleaca, convine cu administratorul hotelului ca facturarea cazarii sa fie efectuata la plecarea din hotel, urmand ca plata facturii sa se faca prin intermediul cardului bancar sau a op. In toata aceasta perioada clientul mananca de trei ori pe zi in restaurantul hotelului, hotarand ca si acest lucru sa fie facturat la plecarea din hotel. De fiecare data primeste de la restaurant, pe camera, nota de comanda semnata de catre ospatar si client.
Credeti ca procedura este corecta?
Daca nu, care considerati ca ar fi metoda de lucru cea mai propice, tinand cont ca hotelierul nu doreste sa hartuiasca prea mult posibilul client insa nici sa nu fie el, la randul sau pasibil de amenzi, tinand cont de ceea ce se petrece la acest moment:O?
Va multumesc.
Buna ziua.
Va multumesc pentru timpul acordat. Si eu cred ca ar trebui sa fie ok si contract avem pentru fiecare.Problema intervine la clienti care, nefiind obijnuiti cu acestea, au fost destul de reticenti la inceput. unii chiar se simteau hartuiti si a trebuit multa diplomatie ca sa putem sa-i pastram.
Nu ar trebui să se simtă hăituiți, dacă li se explică suficient de la început toată procedura. Trebuie să înțeleagă faptul că e mai comod și protejează ambele părți.