avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1291 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... ce acte ii fac unui distribuitor de flyere?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

ce acte ii fac unui distribuitor de flyere?

Buna ziua,

daca vreau sa lucrez cu niste studenti sa distribuie flyere si nu vreau sa ii fac CIM, pot face conventie civila? Nu intra la activitati dependente? Plus, stiti cum sunt studentii - azi vin, maine nu te mai poti baza pe ei...ce acoperire legala am?

Ultima modificare: Marți, 19 Aprilie 2011
suciu_diana, utilizator
Cel mai recent răspuns: suciu_diana , utilizator 20:26, 2 Mai 2011
Va multumesc pentru sfaturi. Legea am vazut ca s-a promulgat, insa nu s-a publicat...o astept si eu cu nerabdare :D

Cu stima,
In legea zilierilor, in art. 4 spune ca:
ART. 4(1) Durata activitatii ocazionale care poate fi exercitata in temeiul prevederilor prezentei legi este de minimum o zi, corespunzator cu 8 ore de munca


De aici, se poate deduce ca programul zilierului trebuie sa fie de minim o zi, dar poate sa fie de 2 ore/zi timp de 4 zile, chiar neconsecutive sau poate fi zilier doar daca lucreaza 8 ore/zi?

ma puteti ajuta?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Angajare fara cim a unei pers fizice neautorizate...??? Alex N Alex N Buna ziua, Se poate angaja la o societate comercial o persoana fizica neautorizata fara semnarea CIM sau alte contracte care sa presupuna o activitate ... (vezi toată discuția)
Conventie civila sau cim pt femeie de serv? MadalinaI MadalinaI Buna seara, As dori sa stiu si eu daca conventia civila pt prestari servicii pt portar/femeie de serviciu este valabila numai 3 luni dupa noul cod al ... (vezi toată discuția)