Buna ziua,
Sunten 5 persoane ce am lucrat la o firma pana la 14.01.2011, cand ne-am dat demisia cu preaviz conform legii insa pana acum nu am primit caretea de munca si adeverinta pentru peroada 1.01.11- 14.01.11. De la personal ne-a spus ca nu are timp de adeverinta si cartile de munca sunt la birou dar nu are cum sa le trimita si ca oricum nu ne mai trebuie. Noi am lucrat la pct de lucru Bucuresti si birourile sunt in Targoviste.E obligatia noastra sa ne ducem sa luam cartile de munca din Tgv, desii am semnat toate actele de angajare in Bucuresti, unde toti avem domiciliul stabil, firma avand deasemeni sediul social in Buc, doar o parte de birouri in Tgv? Adeverintele nu trebuiau inmanate intr-o anummita perioada de timp?Nu avem tim sa ne ducem pana acolo dar suntem de acord sa platim noi contravaloare unei scrisori recomandate, daca se pot trimite actele prin posta.
Angajatorii trebuie sa elibereze carnetele de munca titularilor pana la data de 30 iunie 2011 pe baza de proces verbal individual de predare -primire. Asa ca nu exista "n-am timp, oricum nu ne mai trebuie". Nu stiu la ce adeverinte faceti referire.
In acest sens, sesizarea se poate depune la ITM Bucuresti ... de asemenea, se pot solicita ca documentele sa va fie trimise pe adresa ITMB de unde le puteti ridica personal sau prin mandatar.
Cartile de munca
mosneanu
intrebarea mea este ,de la ITM spre firma se dau toate cartile de munca sau doar cele ale angajatilor in prezent,ca nu am cum sa iau legatura cu fosti angajati ... (vezi toată discuția)