avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 660 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Poliţe de asigurare, reasigurare ... Accident pe trecerea de pietoni vatamare corporala ...
Discuție deschisă în Poliţe de asigurare, reasigurare şi probleme juridice conexe

Accident pe trecerea de pietoni vatamare corporala usoara

buna, la inceputul lunii aprilie2011am avut un accident pe trecerea de pietoni. Am accidentat usor o fata care in momentul cand am ajuns lateral cu ea( eu eram deja pe trecere cu masina) nu s-a asigurat si a intrat in oglinda din dreapta ( a rupt-o si mi-a spart parbrizul cu cotul), in urma accidentului victima a avut o entorsa la piciorul drept si cateva julituri pe maini. A primit 18 zile de spitalizare pentru acest lucru
. Victima a consultat un avocat , cerandu-mi impacare pentru 5000 Ron.Eu sunt studenta si aceasta suma mi se pare exageranta mai ales ca nu a fost in totalitate vina mea( strada pe care s-a intamplat accidentul este una foarte aglomerata , iar in momentul cand eu am oprit la indicator ea vorbea la telefon , se uita in partea dreapta si statea pe bordura). Eu am contactat un avocat si mi-a propus sa ii ofer victimei 3000 Ron pentru a renunta la partea penala( cu un act notarial). Urmand apoi ca victima sa se judece cu societatea de asigurari ptr partea civila(RCA), iar in urma procesului eu sa imi pot recupera o parte din bani. Intrebarea mea este daca asa ceva este posibil , iar daca nu este cum ar trebui sa procedez in asa fel incat sa nu ma afecteze un dosar penal pe viitor? ( mentionez ca sunt studenta in ultimul an la economie , iar pentru continuarea studiilor voi alege o universitate straina)
Cel mai recent răspuns: biancaWWW , utilizator 19:22, 29 Aprilie 2011
ca sa evitati un proces penal este imperios necesar ca victima sa nu depuna sau sa isi retraga plingerea penala depusa.
in consecinta, aveti nevoie sa va intelegeti cu victima asupra tuturor despagubirilor - materiale si morale.