buna. multumesc tuturor pt. raspunsurile date. am o alta nelamurire. daca o intrep. indiv. are mai multe puncte de lucru, care sunt actele obligatorii cf,legii sa le detina la fiecare punct de lucru, si daca contabilitatea se poate face doar la sediu adunand vanzarile de la fiecare punct de lucru.
referitor la angajati care sunt declaratiile si documentele ce tb depuse pentru ei?
va multumesc
-fiecare pc. de lucru trebuie sa detina Reg. unic de control.apoi sa faca NIR la marfa intrata,registru de casa,reg. jurnal de cumparari si vinzari,centralizara se face la sediu.
LA Administratie inregistrarea decl.010 cu mentiunea ca aveti angajati si decl 112 cu toate contributiile aferente statului de salarii(CAS,Somaj.SAnantate,Impozit pe salar) depusa lunar pina in 25 a lunii.
deci toate aceste acte tb.pentru fiecare punct de lucru? nu se pot tine toate impreuna la sediu, avand in vedere ca vanzarea se aduna zilnic? puteti sa imi dati si o lege, ceva sa am la baza. va multumesc
Registrul unic de control trebuie sa-l aveti separat pe fiecare punct de lucru.
Dosar cu facturile la care atasati NIR-separat pe fiecare punct de lucru.
La sediu trebuie sa aveti:
-registrul de incasari si plati
-jurnale de cumparari si vanzari daca sunteti platitor de TVA
-registru inventar pt mijloace fixe.
Daca aveti salariati trebuie sa depuneti Decl 070 cu noul vector fiscal dupa care trebuie sa depuneti lunar D 112 si sa achitati oblig salariale lunar pana cel tarziu 25 ale lunii urmatoare.
Anual depuneti pt II :
- decl 220 termen 31.01
- decl 200 termen 25.05
- decl 394 semestrial termen 25.07 pt sem I si 25.01 pt sem II pt platitori de TVA
Temei legal OMFP 1040/2004 si Codul Fiscal
Punct de lucru
otto2007
Buna seara,
V-as ruga sa ma lamuriti in legatura cu un lucru:
Am 3 puncte de lucru ( spatii comerciale) .
Pt a fi ok in fata oricarui control ce acte ar ... (vezi toată discuția)