Am citit, am citit si am unt in ceata ...inca, depre:
A . Datele initiale :
-un PFA autorizat pe targuri, piete etc.
-1 punct de lucru intr-un targ (complex comercial gen IDM) + casa de marcat pe punctul de lucru
-1 anjajat, vanzatoare
B. Ce acte trebuie a fac la sediu si ce acte la pct de lucru? ca m-am zapacit de tot si controalele sunt pe noi, asa ca de sarbatori.
Nir-uri, avize, rapoarte de getiune, monetar, ce scriu in RJIP, zcot z-ul zilnic?
Nir-urile se pot face pe calculator?
C. Ce acte imi trebuie pt salariat si ce declaratii lunare?
(stat de plata, protectia muncii, am nevoie de token+certificat electronic? etc)
Angajatul e declarat la ITM.
Vreau sa fac totul legal dar sunt atatea acte si nu stiu exact cum e bine. Multumesc anticipat celor care imi pot raspunde.
Din cate am citit ar trebui sa fac NIR(pe baza facturilor) la sediu.
Apoi sa fac aviz de insotire al marfii pe marfa pe care o transport la punctul de lucru.
Apoi, la pct de lucru fac iar NIR cu marfa primita.
Sa fac aceleasi NIR-uri de 2 ori?
De acum incolo pot duce marfa direct la pct de lucru?
S epot face aceste NIR-uri si avize pe calculator? Sau numai prin programe de contabilitate?
Nir-urile se pot face pe calculator, in excel de exemplu.
Aviz intre sediu si punctul de lucru .Marfa care circula trebuie sa circule cu ceva, nu? Daca va opreste politia pe drum ? Se confisca marfa daca nu aveti documente...
Nir la punctul de lucru ( il faceti pe calculator cand pleaca si gata )
In rest trebuie tot ce ati scris la punctul B ....
Salariatul se declara la sediu prin Decl. 112 ;Daca aveti pana in 2 angajati se depun 3 declaratii la 3 luni ( urmatorul termen 25.01 2013) Decl 112 se depune doar on line.
Acte societate
nelu_nedi
Buna
Am o societate inregistrata in Bucuresti (sediu social) iar punctele de lucru ale firmei este in jud Giurgiu iar la un control al anpc, am fost amendat ... (vezi toată discuția)