birouavocatura a scris:
In primul rand, contractul de cesiune trebuie IN MOD OBLIGATORIU intocmit ni forma autentica (la notariat) sau atestat (de care un avocat).
Serios? Pe ce temei? :-/
Contractul facut sub semnatura privata nu este acceptat la registrul comertului, deci cesiunea dvs. nu va putea fi inregistrata (nu va putea fi opozabila catre terti).
Sa fim seriosi! Nu stiu unde ati incercat asta si a fost respinsa cererea (de judecator, bineinteles, nu vorbim de referenti), dar in multe judete pe unde am avut eu treaba nu a fost nicio problema. De altfel, si in ghidul de formalitati ONRC e specificata forma sub semnatura privata.
In al doilea rand, inainte de actul de cesiune trebuia facuta o hotarare AGA prin care sa decideti cesiunea.
Devine din ce in ce mai interesant! Pai ce, societatea decide ceiunea partilor sociale sau fiecare asociat in parte? Daca va refereati la acordul a cel putin 3/4 din asociati pentru vanzare, aceea e catre TERTI, iar aici utilizatorul a specificat ca vinde asociatei. Nu e nevoie de nicio AGA inainte de cesiune, ci abia dupa, ca sa se ia act de schimbarile intervenite si eventual pentru a suplini cerinta prezentarii contractului de cesiune la registru.
In acea hotarare trebuia sa mentionati si schimbarea sediului de la parintii dvs. la celalalt asociat, astfel incat sa nu mai fie sediul firmai la adresa de pana acum.
Asta nu are legatura cu cesiunea, se poate face separat inainte de cesiune intrucat nu se face AGA. Oricum nu mai e cazul, insa poate a expirat perioada stabilita initial pt sediu.
Pentru detalii, puteti apela GRATUIT la cabinetul nostru pentru o consultatie asupra actelor necesare si procedurii ce trebuie urmata in cazul cesiunii.
Poate n-ati inteles desi am repetat deja: asemenea practici de racolare a clinetilor nu sunt permise pe forum. Persoana careia ii raspundeti va poate contacta singura, daca considera necesar. La fel de bine se poate uita gratuit pe site-ul ONRC:
[ link extern ]