Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
as dori sa imi lichidez creditul deschis la o institutie. Eu imi platesc lunar rata, prin data de 10 ( scadenta e in 15), ei prin 22 incep sa ma sune ca nu am achitat rata, si sa imi trimita scrisori acasa. Ma poarta la banca in fiecare luna, sa cer copie dupa OP sau extras de cont, sa le demonstrez ca am platit. In 26 noiembrie 2010 am completat o cerere, sa imi spuna cat am de achitat pentru a lichida contul...mi-au trimis raspuns in 14 ianuarie, cand nu mai aveam banii necesari stingerii creditului. Saptamana trecuta am recompletat acea cerere, si am solicitat sa mi se raspunda ASAP, nedorind sa mai achit o noua rata cu dobanda. Mi s-a spus ca vor raspunde in 30 de zile.
Intrebarea mea este: din punct de vedere legal, in cat timp au obligatia de a-mi transmite soldul, in vederea stingerii creditului? Este un credit de consum, din 2007, facut pe 5 ani ( daca are vreo relevanta)
Adriana...
In opinia mea trebuie sa fi ceva mai agresiva pentru ca in mod clar isi cam bat joc de clienti.
Termenul de 30 de zile mentionat pentru a se raspunde unei cereri se aplica numai institutiilor de stat, nu si celor private.
Banuiesc ca este vorba de o banca, care are statut de societate pe actiuni.
Te sfatuiesc sa mergi direct la casieriei bancii, sa soliciti suma totala pe care trebuie sa o achiti si sa depuni in contul in care faci plata suma totala.
De asemenea, iti sugerez sa citesti cu mare atentie contractul de credit ca sa te lamuresti cu privire la conditiile in care se poate face restituirea in avans a creditului.
Iti doresc mult succes.
Av. Mihai Vaduva
Multumesc de raspuns. E o vorba de un IFN, care nu are casierie...are un call center. Am fost mai mult decat agresiva ;)), i-am inebunit cu telefoane la serviciul clienti, dar din pacate nu am posibilitatea sa ma postez in fata lor la casierie, aceasta neexistand. Plata ratelor o fac in contul pe care ei il au deschis la o banca. Eu as vrea sa revin cu un telefon, in care sa le explic clar care le sunt obligatiile, in conformitate cu legea in vigoare....de aceea intrebam care este termenul legal in care ei sunt obligati sa imi raspunda la solicitare. Telefonic, ei vroiau sa imi spuna suma de plata cu tot cu dobanda, ceea ce e aberant, daca achit in avans, nu ma intereseaza suma cu dobanda.
Poprire
elenabarbu55
Buna ziua,
Se poate face proprire pe pensia privata?am un credit pe care nu pot sa il achit si am primit in urma cu 1 saptamana o somatie de plata suma pe ... (vezi toată discuția)