Regitrul salariatilor in format vechi nu se mai foloseste. Nu putem da sfaturi cuiva pentru ceva care nu mai este in vigoare ca si lege. Nici un control nu va mai cere acest registru (poate doar pe perioada care a fost valabil), dar acum, nu mai trebuie intocmit.
Daca cineva doreste in mod expres sa il faca, este la latitudinea lui, dar parearea mea este ca nu trebuie sa ne complicam inutil............... si asa sunt destule de facut.
1. Un asemenea Registru de evidenta a salariatilor nu se mai tine pe suport de hartie.
2. Se tine insa un registru, pe suport de hartie sau pe calculator, cu inregistrarea contractelor individuale de munca (CIM), in ordinea inregistrarii lor, deoarece CIM trebuie sa aiba un numar si in Revisal se inregistreaza acest numar.
Nu vad impedimentul pentru care un angajator sa nu tina si un asemenea registru ... faptul ca nu se mai foloseste si ca nu mai are nicio valoare , nu are nicio legatura cu decizia angajtorului de a tine evidenta si pe un asemenea registru.