avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 903 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Reincadrare conform Legii nr. 285/2010
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Reincadrare conform Legii nr. 285/2010

Buna ziua,
As avea si eu o intrebare privind reancadrarea mea cf, noii legi a salarizarii 285/2011 . Sunt functionar public, respectiv consilier asistent tr.3 din 12.11.2007, lucrez ca informatician intr-o minstitutie bugetara. Mentionez ca lucrez ca informatician din 1980, am acceptat postul de consilier asistent, deoarece la aceea data respectiv 2007, nu era post de consilier superior (pe care de drept puteam sa ma angajez). Dupa 1 an am fost avansata in treapta 2 de salarizare, tot consilier asistent.
Fisa postului este identica cu a unui consilier superior, iar la rapoartele de evaluare am obtinut punctajul maxim de fiecare data.
Incepand cu 01.01.2011 am fost reancadrata consilier asistent clasa 43 de salarizare,( vechimea mea in munca este de 36 ani, iar ca informatician 31 ani). Va rog sa-mi spuneti si mie daca am vreo sansa sa-mi recapat drepturile salariale ce mi se cuvin cf. noii legi.
Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: EvaEva , utilizator 21:26, 2 Mai 2011
Incepand cu 01.01.2011 am fost reancadrata consilier asistent clasa 43 de salarizare,( vechimea mea in munca este de 36 ani, iar ca informatician 31 ani). Va rog sa-mi spuneti si mie daca am vreo sansa sa-mi recapat drepturile salariale ce mi se cuvin cf. noii legi.

Care drepturi salariale ce vi se cuvin conform noii legi???
La vechimea dvs., clasa de salarizare este corect stabilita:hammer:
Dat fiind faptul ca ati acceptat gradul profesional asistent, nu puteati fi reincadrat in nici un caz pe gradul superior. Puteti ajunge acolo doar in urma examenului de promovare in grad, mai intai ca "principal", iar abia apoi ca "superior".