avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 799 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Salarii compensatorii
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Salarii compensatorii

Daca sunt pensionat medical M.Ap.N.din decembrie 2010 mai am vre-o sansa la salarii compensatorii.Va multumesc anticipat.
Legea 118/2010,Art.9:incepand cu data intrarii in vigoare a prezentei legi nu se mai acorda ajutoare sau,dupa caz,indemnizatii la iesirea la pensie,retragere ori trecere in rezerva.
Stimate domn Valentin Mester, daca nu puteti sa raspundeti corect, mai bine nu o faceti!

Prin decizia C.Constitutionale 874/2010 art.9 din legea 118/2010 a fost declarat neconstitutional.(Art. 9 Incepand cu data intrarii in vigoare a prezentei legi nu se mai acorda ajutoare sau, dupa caz, indemnizatii la iesirea la pensie, retragere ori la trecerea in rezerva. ) Monitorul Oficial 433 din 28 iunie 2010 (M. Of. 433/2010)...asta asa de inceput...
Legea 285/2010 de aplicare a salarizarii unitare prevede la art. 13
(1) In anul 2011, dispozitiile legale privind acordarea ajutoarelor sau, dupa caz, indemnizatiilor la iesirea la pensie, retragere, incetarea raporturilor de serviciu ori la trecerea in rezerva nu se aplica.
(2) In anul 2011, prevederile alin. (1) nu se aplica in situatia imposibilitatii mentinerii in activitate a persoanelor clasate inapt pentru serviciul militar ori incadrate in grad de invaliditate sau decedate.
Asta asa...ca sa inteleaga omul.

Domnule StanciuM, va spun ce am facut eu. Adresa inregistrata la Financiar in care sa-si precizeze pozitia privind hotararea Curtii Constitutionale, precum si asupra aliniatului 2, art.13 din 285/2010, lege in vigoare.