avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1147 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Noul Cod CAEN 2008 Activitatile din Nomenclatorul Normelor de Venit - ...
Discuție deschisă în Noul Cod CAEN 2008

Activitatile din Nomenclatorul Normelor de Venit - Restrictii sau Explicatii ??

Buna! As vrea sa ma ajutati in a intelege deca in Nomenclatorul Normelor de Venit, Denumirea Activitatii pentru care se acorda norma de venit este Restrictiva sau Explicativa???

Asta pentru ca vreau sa practic o activitate care intra la 8559 - Alte forme de învăţământ n.c.a. neclasificate altundeva. Iar in nomenclator denumire a activitatii este Servicii de meditatii. Activitatea mea este foarte asemanatoare cu meditatiile (nu este training), o voi practica cu o singura persoana, si nu este nevoie de nici un fel de calificari. Dar nu este meditiatie in sensul traditional al cuvantului - adica nu sunt profesor si nu ofer meditatii studentilor sau elevilor. Activitatea mea se bazeaza pe "cursuri" nespecializate, oferite unui singure persoane deodata.

Mersi din inima!
Cel mai recent răspuns: Maria_Minulescu , utilizator 23:21, 1 Mai 2011
Dar de ce nu incercati impunerea in sistem real? La norma de venit, obtineti sau nu bani, trebuie sa dati mereu aceeasi "norma de venit", pe cand la impunerea in sistem real nu munciti, nu dati!
Merci pentru sugestie Marina.

Abia imi incep activitatea. Nu vreau sa ma mai complic cu contabilitatea.
Ultima modificare: Duminică, 1 Mai 2011
Maria_Minulescu, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Activitatiel independente din nomencaltorul de norme de venit cu titlu exemplificativ sa imperativ ovidiuhanzu ovidiuhanzu Buna ziua! Vreau in zilele urmatoare sa fac o cerere pentru trecerea la norma de venit fiind un PFA , activand in venit real de mai multi ani. ... (vezi toată discuția)