avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 617 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... criterii de evaluare a activitatii profesionale
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

criterii de evaluare a activitatii profesionale

Buna ziua
Stie cineva daca au aparut norme de aplicare referitoare la criteriile de evaluare a activitatii profesionale ? Am gasit pe internet Criteriul din 10 februarie 2011 publicat in M.Of. nr.124 din 18 februarie 2011 - putem sa ne inspiram de aici?
Multumesc si astept un raspuns .
Cel mai recent răspuns: ContSters116875 , utilizator 18:17, 19 Iunie 2011
Criteriile respective fac parte din Ordin nr. 247/10/02/2011, al Ministerului Economiei si Comertului publicat in m.of. nr. 124 - 18/02/2011 iar din titlu inteleg ca se aplica doar personalului din cadrul aparatului propriu al ministerului economiei.
!Criteriu de evaluare a performanţelor profesionale individuale pentru personalul contractual din cadrul aparatului propriu al Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri !
daca puteti sa va inspirati, asta nu stiu
Ultima modificare: Miercuri, 4 Mai 2011
ContSters61634, utilizator
ludeea a scris:

Buna ziua
Stie cineva daca au aparut norme de aplicare referitoare la criteriile de evaluare a activitatii profesionale ? Am gasit pe internet Criteriul din 10 februarie 2011 publicat in M.Of. nr.124 din 18 februarie 2011 - putem sa ne inspiram de aici?
Multumesc si astept un raspuns .


Pentru ce sa apara norme de aplicare? ... angajatorul este cel care stabileste criteriile de evaluare .... statul poate stabili pentru salariatii din sistemul bugetar.

Nu cred ca este cred de elaborat astfel de criterii .. mie mi se pare destul de simplu sa stabilesc astfel de criterii, precum si procedura de evaluare a salariatlor.
in contractul de munca tr introduse si obiectivele de performanta???daca da, ince constau aceste obiective?
Eu am introdus doar criteriile de evaluare in cim si in actele aditionale la fel, am insiruit pt fiecare salariat in parte crieriile din cim, dar vad ca se specifica si obiectivele de performanta...aici nu mai stiu, ce sunt aceste obiective?
Obiectivele trebuie precizate în aşa fel încât la sfârşitul unei perioade stabilite de timp, atât managerul cât şi subalternul să poată verifica în ce măsură au fost atinse rezultatele dorite.
Reguli utile în redactarea obiectivelor:
1. Obiectivele trebuie să fie precise şi măsurabile.
2. În declararea obiectivelor trebuie inclus elementul temporal.
3. Obiectivele trebuie să fie clare şi lipsite de ambiguităţi.
4. Obiectivele trebuie să constituie o provocare, dar să nu depăşească posibilităţile subalternului.
5. Obiectivele trebuie să fie orientate spre rezultat.
6. Obiectivele trebuie să fie în acord cu obiectivele şi politicile organizaţiei.
7. Lista trebuie să cuprindă cel mult cinci obiective, ordonate în funcţie de prioritate.
Obiectivele/standardele de performanta nu trebuie sa se refere strict la o perioada de un an (indeplinirea lor poate sa fie prevazuta pentru termene mai scurte).
Ai putea posta un model de cim, sau act aditional in care ai introdus aceste criterii de evaluare...????

Alte discuții în legătură

Modificare cim de la 01.05.2011 giacris giacris In momentul in care va intra in vigoare noul Cod al muncii, respectiv din 01.05.2011, vor trebui modificate prin act aditional si CIM ale angajatilor deja ... (vezi toată discuția)
Acte aditionale la cim pt.instiintare modificari cm handaricimarin handaricimarin Dupa modificarea Codului Muncii,societatea este obligata sa incheie acte aditionale cu salariatii prin care sa ii instiinteze de noile prevederi ale codului ... (vezi toată discuția)
Resurse umane DRAGFLO DRAGFLO ESTE VREO LEGE REFERITOARE LA CRITERILE DE EVALUARE PROFESIONALA? (vezi toată discuția)