avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 426 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Furnizor internet - probleme
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Furnizor internet - probleme

Sunt abonat la o firma de internet din Cluj. Cam de doua luni serviciul merge foarte prost, adica in fiecare zi aproape sunt intreruperi ale serviciului, ca atare raman fara internet, cateodata si 2 zile. In contract este specificat la responsabilitatile firmei: " In afara cauzelor de forta majora, pentru orice intrerupere a serviciului oferit de catre SC IPN INVEST SRL, calculata in ore, din momentul in care Clientul a anuntat unul dintre reprezentantii departamentului tehnic al SC IPN INVEST SRL, intrerupere cauzata exclusiv din vina furnizorului se va face o reducere din valoarea abonamentului lunar contractat, reducere calculata astfel: 1 (una ora) de nefunctionalitate a serviciului = 0,1 % din contravaloarea abonamentului lunar contractat. Reducerile se vor aplica in contravaloarea abonamentului ales de client, din luna urmatoare."

Nici vorba pana acum sa-mi ofere vreo reducere. In luna mai vreo 3 zile nu mi-a mers internetul si in luna iunie aproape in fiecare zi au fost intreruperi. Desigur ca am tot sunat pana m-am saturat la departamentul lor tehnic. Baietii foarte amabili, vin intr-o ora repara, de fapt carpesc pe ici-colo si a doua zi iar se intrerupe si din nou sunt nevoit sa sun. Am sunat si la OPC ca sa intreb ce demersuri trebuie sa fac. Ei mi-au spus ca trebuie sa fac o reclamatie scrisa catre firma si apoi catre OPC si mi-au mai spus ca trebuie sa atasez dovezi reclamatiei catre OPC. Va intreb cum dovedesc eu ca nu am avut internet? Ce dovezi poti sa aduc eu in sprijinul afirmatiilor mele? Si ce demersuri sa fac in cotinuare?
Cel mai recent răspuns: ioji7even , utilizator 15:27, 19 August 2008
Eu am alta problema...Locuiesc langa Bucuresti, intr-un sat, unde m-am mutat de 2 ani. Singura posibilitate de internet era si este wireless, si m-am orientat catre o anumita firma care ofera asa ceva. Din prima clipa, dupa ce am instalat modemul, internetul a functionat la modul ca abia reuseam sa ma folosesc de el pentru e-mail, in rest nu se putea descarca absolut nimic, nici macar o poza mica, nu se putea accesa un site decat dupa indelungi incercari si pica instantaneu, si am renuntat sa mai folosesc internetul acasa, decat pentru e-mailuri urgente su scurte.
Mi-am platit mereu la timp facturile, nu a fost problema. Insa intr-o zi m-am trezit cu o factura de 6 milioane lei vechi, pe o perioada cand nici macar pe e-mail nu am mai intrat, deoarece semnalul era deja mullt prea slab si nu mai permitea nimic...Cu toate astea ei m-au facurat de parca facusem multiple descarcari si accesari, etc...cand eu nici macar nu l-am deschis...Am refuzat si refuz sa platesc factura, mi-au trimis un desfasurator fara sa mentioneze web site-urile pe care s-ar fi intrat, ci numai orele de accesare care erau cu totul invers acelora cand noi suntem acasa.
Ce pot eu sa fac in acest caz, ei ne notifica ca ne vor da in judecata/
Va multumesc
Vulturyne
este o idee buna sa apelati la OPC. Poate chiar acolo veti gasi o speta similara si poate puteti obtine ajutor suplimentar pt demersurile viitoare.
In ceea ce priveste probe nefunctionarii, poate aveti vecini care sa se fi confruntat cu aceleasi probleme si pot constitui o marturie in plus!
Faceţi o plângere la furnizorul internet prin care veţi reclama proasta calitate a serviciului solicitând astfel reducerea corespunzătoare a abonamentului. Vedeţi ce clauze contractuale puteţi invoca şi de asemenea, să detaliaţi deficienţele şi duratele apariţiei acestora.
Plângere şi la OPC. ;)
marian.isvoranu a scris:

este o idee buna sa apelati la OPC. Poate chiar acolo veti gasi o speta similara si poate puteti obtine ajutor suplimentar pt demersurile viitoare.
In ceea ce priveste probe nefunctionarii, poate aveti vecini care sa se fi confruntat cu aceleasi probleme si pot constitui o marturie in plus!
[/quot


Puteti pretinde ca ore de nefunctionare numai acelea care le-ati anuntat la departamentul de deranjamente.
ai posibilitatea sa dovedesti... intri in comander promt si dai ping la gateway........acolo o sa-ti apara timpii de raspuns la internet, ....cu un programel de facut poze salvezi fereastra de comander, si in final ai dovada ca merge sau nu....altfel nu cred ca ai alta posibilitate.......

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Nerespectare contract upc Gaby811 Gaby811 Buna seara, In data de 21.01.2010 am incheiat un act aditional cu UPC Romania prin care am preluat contractul unei terte persoane, obiectul contractului ... (vezi toată discuția)
Denuntare contract rds nicole_moise nicole_moise Buna ziua, ma aflu in urmatoarea situatie: am un contract de internet fix si cablu de la rds-rcs inheiat pe o perioada de un an. (in dec 2011) De curand ... (vezi toată discuția)
Chemare in judecata de care furnizor de servicii internet ci-ci ci-ci Acum cativa ani am contractat de la o retea de cartier servicii internet. Pentru ca, pe vremea aceea, principalul beneficiar al serviciilor era fiul meu, am ... (vezi toată discuția)