ma aflu in urmatoarea situatie: am un contract de internet fix si cablu de la rds-rcs inheiat pe o perioada de un an. (in dec 2011)
De curand m-am mutat intr-o alta locatie unde furnizorul nu are conditiile necesare pentru a continua furnizarea serviciilor, pentru ca blocul nu e racordat la reteua lor.
Tocmai de aceea am sunat la departamentul lor de relatii-clienti pentru a intreba ce e de facut in aceasta situatie.
Domnul de la capatul firului mi-a zis ca pot rezilia contractul inainte de termen, cu 2 variante de plata din partea mea: 1. sa achit contravaloarea abonamentului in avans pt toata peioada contractuala (care a fost extinsa de la 1 an - cum scrie in contract - la 18 luni, datorita perioadei de reducere de care am beneficiat - adica am platit primele 6 luni jumate din valoarea abonamentului) sau 2.sa achit contravaloarea promotiilor si a taxelor de instalare si activare.
Intrebarile mele sunt:
-este legala prelungirea perioadei de abonament cu 6 luni, din moment ce in contract nu se specifica nimic de acest gen ?
-avand in vedere ca ei sunt cei care nu-mi pot asigura continuitatea serviciilor la noua locatie (cu toate ca eu doresc mentinerea relatiilor contractuale), eu mai sunt obligata sa platesc acele taxe de instalare si promotii la reziliere?
Cel mai bine ar fi sa cititi contractul pe care l-ati semnat , referitor la rezilierea inainte de termen.Vedeti ca sunt clauze(inclusiv cele referitoare la oferte promotionale) care ii acopera inclusiv in cazul in care reteaua lor nu are acoperire zonala intr-un anumit loc.
In general contractele standard de cablu sunt bine facute in folosul lor.
Puteti eventual sa va adresati cu o plangere la OPC.
De asemenea vedeti ca acel contract are si ANEXE care fac parte integranta din contract .