avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 400 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Servicii de inspector resurse umane
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Servicii de inspector resurse umane

Buna ziua!
Avand in vedere faptul, ca as vrea sa particip la cursul de Inspector Resurse Umane organizat de CECCAR, si lucrez ca liber profesionist in domeniul contabilitatii pe baza OG 65/1994, in care nu exista permisiune la executarea de astfel de servicii, Va rog sa-mi raspundeti daca am dreptul sa efectuez lucrari in domeniul Servicii de furnizare si management a fortei de munca, eventual care este solutia sa pot presta astfel de servicii in mod legal.
Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Popa Adrian , Contabil 09:36, 9 Mai 2011
Cursuri de resurse umane organizate de CECCAR? cidat, nu vad ce treaba are ceccar in acesta chestiune. Eu v-as recomanda sa mergeti la itm-ul de care apartineti si sigur se organizeaza acolo aceste cursuri.
Da, in colaborare cu ITM.
Intrebarea este ca eu ca PFA in domeniul contabilitatii pot presta servicii de resurse umane?
Ceccar-ul crede ca poate face orice !!!!!!!!!, dar ma rog, asta e alta chestiune.
Va trebui sa adaugati la pfa-ul dumneavoastra cod caen ca activitate secundara resurse umane, dupa ce obtineti diploma de inspector resurse umane. Conform proiectului de modificare REVISAl, va trebuieste.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Servicii de inspector resurse umane/contabil liber profesionist koeni koeni Buna ziua! Avand in vedere faptul, ca as vrea sa particip la cursul de Inspector Resurse Umane organizat de CECCAR, si lucrez ca liber profesionist în ... (vezi toată discuția)
Revisal ADI290 ADI290 Un expert contabil,PFA,care a obtinut certificat de inspector resurse umane,avand un contract de prestari servicii de contabilitate cu o societate,pe baza unui ... (vezi toată discuția)