Am facut o rezervare online pentru bilete de avion, am optat pentru plata online, cu cardul, caz in care, la efectuarea rezervarii s-a initiat si plata biletelor. Asta s-a intamplat acum cateva zile, in jurul orelor 19:00.
Dupa vreo trei ore, in aceeasi seara deci, mi-am dat seama ca o parte din datele introduse au fost gresite (data de intoarcere si numarul cardului - am trecut numarul cardului de RON in locul celui de EUR pe care-l alimentasem corespunzator), drept pentru care am facut o sesizare pe site-ul companiei aeriene cerandu-le sa anuleze tranzactia respectiva. Evident ca nu mi-au raspuns la sesizare, drept pentru care am mai facut inca vreo doua.
Am apelat si la compania care realizeaza plata online pentru suport, deoarece pe site-ul lor, la sectiunea "Intrebari frecvente" se precizeaza ca pentru anularea unei comenzi online trebuie sa contactez comerciantul, sa furnizez detaliile tranzactiei urmand a primi ulterior un email de anulare plata.
In sfarsit, in seara aceasta am fost sunat de unul din operatorii de la call-center-ul companiei aeriene si dupa indelungi parlamentari mi-a trantit un "indiferent de faptul ca erau sau nu erori in formularea rezervarii, din punctul lor de vedere tranzactia e valida, ca doar am bifat optiunea ca sunt de acord cu conditiile de calatorie si nu se mai poate face nimic."
Intrebarea mea e: exista vreo lege care sa "ma protejeze" de asemenea practici abuzive (dupa umila mea parere)? Daca era sa cer anularea dupa cateva zile atunci raspunsul lor ar fi fost cumva indreptatit, ca poate le-am dat nu-stiu-ce calcule peste cap, dar eu le-am cerut in aceeasi seara sa anuleze rezervarea, banii erau tot la mine in cont, bancile oricum erau toate inchise si nu efectueaza niciuna tranzactii online noaptea, deci nu trebuiau sa efectueze operatiuni bancare, trebuiau doar sa dea mailul de anulare a platii.
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!
Cel mai recent răspuns:
grandanat , utilizator
12:55, 21 Iulie 2011