Buna seara,
Saptamana trecuta am cumparat de la un utilizator al okazii.ro un obiect in valoare de 200 RON, produsul mi-a fost expediat prin Posta Romana, cu ramburs de 200 RON. Am achitat produsul, dar nu sunt multumit de starea acestuia, utilizatorul garantandu-mi ca este functional, avand de fapt o problema tehnica. I-am expediat produsul inapoi, solicitand sa mi se inapoieze banii, insa acesta a ridicat banii (trimisi de mine) dar nu si produsul, neinapoindu-mi banii, urmand sa primesc produsul din cauza neridicarii coletului.
Ce pot face in aceasta situatie pentru a-mi recupera banii? Utilizatorul refuza sa m-i inapoieze!
Pot face plangere la politie?
Il pot da in judecata?
Mentionez ca stiu datele sale personale (nume, adresa, numar de telefon)
Buna seara,
Subiecte asemanatoare s-au mai discutat pe aici deci ar fi bine sa cauti unele la care s-a discutat mai mult.
Din pacate nu poti face mare lucru. Din punctul meu de vedere cel mai bine e sa faci o plangere la politie, dar sincer nu vad cum te-ar putea ajuta. Probabil multi ti-ar recomanda sa il dai in judecata, dar eu consider ca pentru 200 RON nu se merita. Chiar daca ai actiona in justitie s-ar pune problema dovezilor. Tu cum poti dovedi ca produsul era stricat cand l-ai primit? El v-a spune ca era in stare de functionare. Va trebui sa aduci martori care au fost de fata cand ai desfacut coletul. In sfarsit, cred ca ti-ai dat seama cum stau lucrurile. Sper ca juristii de pe forum sa iti dea o solutie mai buna.
Sa ai mai mare grija data viitoare!