De curand am deschis un PFA. Am urmatoarea nelamurire in legatura cu Facturile si Chitantele: am achizitionat un carnet de facturi si un carnet de chitante. Am facut o decizie interna cu numerele pe care mi le atribui. Preconizez ca in cursul anului curent nu voi emite decat 10 facturi si chitante, il pot folosi si anul viitor? Daca nu il pot folosi si anul viitor pot folosi in continuare seriile de unde am ramas anul acesta cu un nou facturier? De asemenea registrul incasari si plati cat timp il pot utiliza. Precizez ca sunt incepator in aceasta activitate?
Facturierul si chitantierul pot fi folosite si la anul pana cand se termina sau pana cand se mai modifica cate ceva prin legislatie:)
Deasemenea, registrul de incasari si plati se completeaza in ordine cronologica tot asa pana la terminarea filelor, dupa care, cerere si alt registru.
Sa nu uitati sa va cumparati si registrul unic de control.
Activitate pfa
cornelia radoi
buna ziua!sunt pfa de putin timp si azi am incasat primii bani,in urma activitatii desfasurate,si m-am lovit de o problema!am chitantier si facturier fiscal ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.