Ati putea sa ma ajutati cu informatii privind documentele necesare fiscalizarii unei case de marcat portabile. In ceea ce priveste punctul de lucru , se declara ca va functiona la sediul social desi fiind mobila va fi utilizata la domiciliul diferitilor clienti.
In primul rand daca este o casa de marcat pe care doriti s-o folositi la terti, trebuie sa aveti activitatile pe care doriti sa le prestati autorizate la terti/in afara sediilor secundare/puncte de lucru. Numai pe baza acestui document eliberat de registrul comertului, (declaratia model 2 sau 3 in baza careia obtineti un certificat constatator pentru terti), puteti fiscaliza casa de marcat fiscala pentru a va plimba cu ea prin oras. Altfel, daca o fiscalizati pentru sediul social si aveti un control si casa lipseste ca e " plecata" pe teren, veti primi o amenda:((
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.