o cunostinta a apelat la o cunoscuta firma de termopane.
astfel firma i-a montat termpoane in intreaga casa.
In unul din balcoane insa i le-a montat prost.
Nu s-a incheiat contrcat v-c si pretare servicii ci doar factura si chitanta.
Pe factura scrie doar :Termopane" si nu vanzare + montare.
-----------------------
Cunostinta a dat telefon si a reclamat deficienta insa pana acum nimic.
-------------------------
Ce se poate face ?
1. Notificare adresata firmei prin care ii punem in vedere sa se prezinte in 3 zile lucratoare la adresa "de montaj" si sa remeidieze deficientele. (sunt cam vicii aparente nu ascunse; cunostinta nu era acasa ci doar mama in varsta care n-a observat)
Ii poate ameninta ca va face plangere la protectia consumatorului.
Ii poate ameninta ca le face plangere si ca va solicita inclusiv obligarea firmei la a si cere scuze publice.
(reclama negativa)
Protectia consumatorului neaparat...Toata lumea ar trebui sa procedeze la fel cand da bani pe calitate 100% si primeste doar jumatate....Cei care gresesc, sa-si asume raspunderea si sa plateasca conform faptelor. N-ar trebui sa ne mai lasam inselati de nimeni...
Buna ziua!
Cred ca o plangere la protectia consumatorului ar rezolva problema. Pe langa amenzile consistente pe care le risca, ii mai si obliga sa remedieze situatia.
In cazul in care totusi problema persista, se poate adresa cu o cerere in instanta pentru despagubiri.
Scuze publice?? :-) Traim in Romania...
Cu stima,
av. Silviu Serban
faceti si o notificare in care sa ii rugati sa remedieze lucrarea intr-un anume termen. In cazul in care nu se rezolva cu OPC-ul si va fi nevoie sa ii dea in judecata.
Si eu zic sa mearga "pana in panzele albe"....altfel nu o sa se schimbe niciodata nimic in tara asta ! Toata lumea ar trebui sa procedeze la fel daca nu "cu o floare nu se face primavara".... Doamne in ce tara traim!