m-am angajat la o firma din alt oras ca operator vanzari prin telefon la domiciliu iar saariul mi se vireaza intr-un cont bancar.contul meu bancar este blocat din cauza unor rate restante pe care le am la alta banca si nu pot retrage banii.i-am rugat pe cei de la firma unde lucrez ca sa-mi mai vireze salariul in cont bancar pt ca se blocheaza automat si eu nu pot retrage acei bani dar am fost refuzata pe motiv ca ei nu pot vira banii decat intr-un cont bancar care sa fie pe numele meu nu al altei persoane.le-am zis sa-mi trimita eventual banii prin mandat postal sau prin curier rapid in ziua cand imi trimit si bonurile de masa dar au zis ca nu pot face acest lucru.le-am propus inclusiv sa merg eu acolo la firma in ziua de salariu si sa ridic banii de la casierie ca sa nu-i mai trimita in contul bancar dar si in aceasta situatie m-au refuzat. ce ar trebui sa fac in acest caz?cui ar trebui sa ma adresez?
Eu in locul dvs. as telefona azi la inspectia muncii din localitatea respectiva sa ma interesez ce drepturi am privind plata salariului. Nu cred ca cineva iti poate impune cum sa-ti dea banii tai. Toate firmele au intelegeri cu diverse banci sa vireze salariile oamenilor la ele si de aici au multe avantaje firmele, in defavoarea oamenilor care de multe ori prefera cash sau sa fie platiti la banca aleasa de ei, nu de firma.
am sunat la itm iasi si mi-au spus ca e problema mea si a firmei daca nu ne intelegem cu privinta la plata salariului.mi-au zis ca acest lucru nu intra in competenta lor si ca daca sunt in litigiu cu ei va trebui sa-mi angajez un avocat si sa-i chem in judecata la tribunalul muncii.
Intr-adevar, nu intra in atributiile Inspectiei Muncii sau a ITM-ului problema aceasta .. nu intra in sfera incalcarii legislatiei muncii faptul ca dvs si angajtorul nu va intelegeti in ce cont trebuie sa va vireze salariul.