Buna ziua , am si eu o intrebare. Am avut un contract cu Cosmote, reziliat de catrea Societate la inceputul lui 2007. La finele lui 2006, am sesizat serv. relatii clienti, cu privire la serviciile proate oferite subsemnatului in acea perioada, solicitand sa-mi ofere detalii asupra unor multor convorbiri care pe listing apareau cu stelute in loc de numar. Am avut foarte multe discutii telefonice prin care sesizam aceste aspecte. Neprimind nici un raspuns, le-am spus ca nu voi mai platii abonamentul pana nu voi primi raspuns in scris la cele sesizate. In 2007 Cosmote a reziliat contractul, dandu-ma pe mana reciuperatorilor " oficiali " EOS KSI, care la un moment dat au inceput cu presiunile. Am trimis din nou catre Cosmote Solicitarea facuta si te;lefonic in nenumarate randuri, dar le-am solicitat si inregistrarea convorbirilopr telefonice avute cu biroul relatii clienti. De asemenea s-a oocolit acest subiect, neprimind nimic, iar eu am actionat in instanta, pentru a fi fortati sa-mi elibereze acele inscrisuri si inregistrari, asa cum este prevazut in contract. Acestia au facut intampinare spunandu-mi ca mi-au pus la dispozitie tot ce am solicitat ( lucru neadevarat) si ca oricum nu am dreptul sa mai solicit nici o informatie deoarece nu mai am contract cu ei. Am pus in discutie si faptul ca nu mi s-a raspuns in termen de 30 zile, cum prevede legea. dar mi acestia au spus ca ei nu sunt Institutii publice, si ca nu sunt obligati sa respecta acel act legislativ. Instanta le-a dat dreptate, mi s-a respins cererea de chemare in judecata, acum doresc sa fac recurs, deoarece trebuie sa dovedesc ca au mintit, si ca nu aveau dreptul sa rezilieze contractul din vina mea, deoarece eu nu am fost de acord sa platesc niste serviceii care nu prea existau sau erau de proasta calitate. Ce ma sfatuiti sa fac. Acum cred ca ei vor continua procedura cu EOS KSI. Va muiltumesc.
"iar eu am actionat in instanta, pentru a fi fortati sa-mi elibereze acele inscrisuri si inregistrari, asa cum este prevazut in contract."
Aveti o actiune prin care doriti niste "inregistrari" ale convorbirilor? Nu inteleg: "dar le-am solicitat si inregistrarea convorbirilopr telefonice avute cu biroul relatii clienti"?!!
Eu cred ca asemenea actiuni sunt nu numai inutile ci si total neprofesioniste.
Daca doriti cu adevarat sa rezolvati situatia, mergeti la un avocat care sa va puna randuiala in informatii si posibilitati.