avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1044 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Furt?
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Furt?

Va rog dinsuflet sa ma ajutati cu un sfat,sa imi spuneti ce ma fac, ce pot sa fac sa ies din aceasta situatie.
Sunt eleva in clasa 13 cursuri la Seral si am terminat saptamana asta cursurile. O luna pe semestru trebuia sa venim la scoala, pentru ore si teze, ca sunt la F.R. (frecventa redusa).
In fiecare semestru se adun bani pentru fondul scolii, de la fiecare clasa. Si, ca de obicei, am strans banii de la colegii mei (ca eu sunt responsabila cu adunarea si predarea banilor) si..pentru ca era ora 7 seara cand am terminat cursurile, secretara nu mai era la scoala ca sa ii predau personal ei, atunci am dat banii unei profesoare ca sa ii predea ea secretarei cand o va intalni. Problema este ca aceasta profesoara nu recunoaste ca i-am dat banii, chiar daca erau acolo colegi de fata camd i-am dat. De fapt, ea spune ca sunt doar jumatate decat ar trebui sa fie. Eu am facut o lista cu colegii , suntem 22 si fiecare am dat cate 100 de lei, deci in total rau 22 de milioane (vechi). Acuma ea spune ca acolo nu erau 22 demilioane ci numai 11 milioane , deci jumatate. Greseala mea a fost ca nu am numarat banii acolo de fata cu ea si profesorii ceilalti, si nu am nici o dovada ca am predat 22 de milioane. Nu am dat nici o semnatura, iar hartia pe care am facut-o eu e schimbata cu o alta hartie, unde scrie numai jumate din bani, deci....cu alte cuvinte ...ea a luat jumatate de bani, se bazeaza pe faptul ca nu am semnat nicaieri ca i-am predat ei, si acuma eu sunt invinuita ca am luat acei bani sau ca nu i-am predat pe toti. Ce ma fac acum? Cum pot sa dovedesc ca am dat acei bani pe toti si ca eu nu am oprit nimic din ei, ci profesoara e cea care a retinut banii???? Ajutati-ma, va rog....acuma toti colegii si secretara spun ca eu amumblat la ei.