avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1137 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... cum se calculeaza impozitele catre stat
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

cum se calculeaza impozitele catre stat

lucrez ca agent paza, in contract scrie 804 lei salariu si am in intretinere 2 copii si sotia care e bolnava.DUPA codul muncii ora este 3.94 lei mai fac si ore suplimentare trebuie platite dublu, sau odata ea statul odata angajatul.O chestie 260 ore am luat 770 lei am semnat un singur stat e ceva neregula.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 10:18, 29 Mai 2011
solicita contractul de munca , salariul trebuie sa corespunda cu cel de incadrare la care se adauga sporurile . Poti cere informatii amanuntite la contabilitate , este dreptul salariatului.
804 lei brut /luna inseamna 604 lei net ... la un salariul net de 770 lei, inseamna un salariu brut de 1040 lei ...

Pentru a se face un calcul cat mai exact trebuie sa stim:
1. daca copii si sotia sunt in intretinerea dvs pentru calculul deducerii personale
2. luna despre care faceti referire
da copii si sotia sunt in intretinere din ianuarie 2011 si in contract scrie 804 lei.EU am lucrat 260 ore pe luna februarie am luat 770 lei,si luna martie am luat 800 lei la 230 ore dar nu imi da in zii de salariu fluturas angajatorul a zis ptr ce imi trebuie fluturas.A dat fluturas la un singur angajat care la reclamat.E bine cum a calculat mi se pare ca e o neregula.
Cred ca este o greseala .. trebuie sa verificati la cate ore ati fost platit ...depuneti o sesizare la ITM sau promovati o actiune in instanta impotriva acesti angajtor.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură