In luna ianuarie 2011 societatea depune decontul de TVA cu suma negativa cu optiunea de rambursare.
In urma controlului, inspectorii fiscali calculeaza ajustare de TVA la divizarea societatii (care a avut loc in 2008) stabilind astfel obligatii de plata suplimentare.
Societatea face contestatie si in final primeste urmatoarea decizie:
“desfiintarea partiala a Deciziei de impunere privind obligatii fiscale suplimentare de plata stabilite de inspectia fiscala nr....emisa in baza Raportului de inspectie fiscala nr...ca urmare a contestatiei formulata de SC... pentru suma totala … reprezentand taxa pe valoarea adaugata, majorari, dobanzi si penalitati de intarziere aferente taxei pe valoare adaugata, urmand ca organele de inspectie fiscala altele decat cele care au intocmit actul administrativ fiscal contestat, sa procedeze la o noua verificare in conformitate cu prevederile legasle in vigoare si cu cele retinute in prezenta decizie”.
Intrebari:
1. trebuie sa solicit din nou rambursare de TVA?
2. solutionarea poate fi conforma ordinului ANAF 2017 din 24.05.2011 potrivit unei proceduri speciale avand in vedere ca intreaga suma negativa solicitata la rambursare provine din perioada pentru care TVA a fost inspetiei fiscale?
Va multumesc
1. Nu. Vor numi ei alta echipa care sa faca o noua verificare.
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Ajustare tva
danastoican
rambursare TVA
societate platitoare de TVA solicita rambursare in luna sep.2013, in luna dec.2013 primeste decizie de anulare TVA, luna aceasta la control se ... (vezi toată discuția)
Ajustare tva
vasile58
As dori sa va supun atentiei urmatorul caz: in anul 2008 in cadrul unei societati X are loc o divizare.
Activele si pasivele se impart egal intre cei doi ... (vezi toată discuția)