va rog sa-mi spuneti daca actele pe care le enumar mai jos sunt complete pentru infiintare spatiu pentru punct de lucru:
- declaratie privind detinerea si exercitarea calitatii de asociat unic;
- contract de vanzare cumparare a spatiului unde se va declara punct de lucru;
- c.i administrator
cine poate face infiintarea acestui spatiu:administratorul sau un avocat?
multumesc!:sorry:
La documentele enumerate mai adaugati hotararea administratorului unic si un act aditional la actul constitutiv, in care precizati infiintarea punctului de lucru, adresa acestuia si ce activitati veti desfasura acolo
Formalitatile de infiintare pot fi efectuate de un avocat dar si de dumneavoastra, nu este mare filosofie, iar la registrul comertului puteti fi indrumat sau corectat, in cazul in care documentele nu sunt corect intocmite.
Pentru infiintare punct de lucru:
Hotararea adunarii generale/decizie asociat unic
Dovada de spatiu punct de lucru: daca este un contract de inchiriere vizat de ad-tia financiara e suficient doar acesta, daca este un contract de comodat , un contract de inchiriere intre 2 societati comerciale si dovada celui care va inchiriaza ca este proprietar
Cerere inregistrare mentiuni (luata de la registru)
Declaratie model 2 pentru autorizare activitati punct de lucru
Infiintarea o poate face f. usor si cu mult succes administratorul societatii sau oricare dintre asociati.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.