Documentele necesare pentru inmatricularea unui srl sunt urmatoarele:
- dovada sediului social (contract de comodat sau contract de inchiriere inregistrat la Administratia Financiara)
- Act constitutiv (poate fi intocmit la notar, la biroul de asistenta al Registrului Comertului sau la Camera de Comert)
- declaratia asiciatului unic sau al asociatilor din care sa reiasa faptul ca indeplinesc conditiile legale pentru a fi asociati si/sau administratori in societate (la notar)
- specimen de semnatura pentru administrator/administratori
- cerere de inregistrare (formular tip ONRC)
- declaratie model 2 pentru autorizarea activitatilor (formular tip ONRC)
- taxe de registru
Trebuie sppecificat faptul ca este necesara constituirea unui srl care se inregistreaza la Oficiul Registrul Comertului.
In primul rand se face rezervare de denumire la ORC, dupa care se redacteaza si se atesta de un avocat actul constitutiv al srl-ului, contract de comodat sau inchiriere pentru sediul social, specimen de semnatura din partea asociatului si administratorului societatii, copii acte de identitate.
Dovada depunerii capitalului social dupa intocmirea actului constitutiv.
Prin urmare pentru infiintarea unui srl aveti nevoie de un avocat care sa se ocupe de redactare, atestare si reprezentare registrul comertului.
Punctul de lucru poate fi inregistrat si in momentul inmatricularii societatii si aveti nevoie de:
-dovada sediului secundar (contract de comodat sau contract de inchiriere inregistrat la Administratia Financiara)
Daca doriti sa infiintati un punct de lucru la o societate deja existenta pe langa documentele sus enumerate , mai aveti nevoie si de urmatoarele:
- Act constitutiv actualizat
- Hotararea asociatilor privind infiintarea punctului de lucru
- Act aditional
- Contor de cuvinte pentru actul aditional
- cerere de inregistrare (formular tip ONRC)
- declaratie model 2 pentru autorizarea activitatilor (formular tip ONRC)
- taxe de registru