Daca sediul societatii se afla intr-un imobil de locuinte, probabil ca de toate utilitatile si serviciile beneficiati prin as. prop. (instalatii comune) si atunci, cred ca spatiul dvs. figureaza pe lista de plata. Apoi depinde de ce faceti pe-acolo. Daca aveti o firma de asistenta juridica, contabila, etc. firma dvs. este vizitata de clienti, deci persoane... Cate? Depinde, iar pentru aceasta trebuie ca as. prop. sa incheie cu dvs. o conventie/contract in are sa stipuleze drepturi si obligatii. Daca aveti contracte separate cu furnizorii de servicii si utilitati, da se mai schimba treburile, insa tot trebuie clarificata relatia firmei cu as. prop. - daca aveti ceva in comun, daca nu aveti nimic in comun, despre ce vorbim?
In ap. pe persoana fizica, daca nu locuiti, faceti o notificare as. prop. in care explicati ca in acel ap. nu locuieste nici-o persoana. In ac. situatie nu vi se vor mai calcula cheltuieli pe numar de persoane (energie electrica, gaze, gunoiul menajer), dar la celelalte tipuri de cheltuieli, in special cele comune, trebuie sa vi se repartizeze costuri.
Adevarul il gasiti in Legea 230/2007 si mai detaliat in HG 1588/2007 - normele de aplicare a legii, daca aveti timp sa le lecturati.
@paulica_67
Trebuie sa platiti salatiul administratorului ,salariul femeii care face curatenie. cheltuielile comune si apoi pe numarul de persoane( energia electrica gunoi si gaze)
Presupunand ca aveti contract separat la gunoi si gaze tot va ramene electrica pe scara unde sigur nu aveti contract si trebuie sa va ia bani dupa numarul de persoane.
Si asa cum spuneti daca e firma. Daca intra-devar nu mergeti deloc nici ziua nici noapte faceti cerere ca acolo nu locuieste nimeni.
Daca dv va desfasurati activitatea doar ziua si fiind firma vin si diverse persoane atunci dv sa ziceti merci ca administratorul va trece doar o persoana.
Chiar daca circulati cu lanterna tot trebuie sa platiti curentul pe scara.