avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 816 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii Semntura electronica
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

Semntura electronica

Buna ziua!Sunt posesoare a semnaturii electronice fiind o firma de contabilitate.Ce trebuie sa contina dosarul depus la ANAF pentru toti clientii firmei noastre,avand in vedere faptul ca eu voi semna declaratiile tuturor clientilor nostri?Am inteles,astfel:form 150,copie CI si original ,imi e neclar punctul 3 din ordinul 2568/2010.Am inteles despre imputernicire,nu stiu ce reprezinta punctul 3.Aceasta e intrebarea
Ultima modificare: Miercuri, 1 Iunie 2011
iudith2000, utilizator
Cel mai recent răspuns: me.elena , utilizator 17:17, 1 Iunie 2011
Si imputernicire de la fiecare angajator ca va desemneaza sa-l reprezentati la ANAF..legalizata..
Imputernicire legalizata (notar) ca v-a dat acordul sa reprezentati .... la ANAF, depunere declaratii electronic.
Aceasta imputernicire o face fiecare angajator la notar , dumneavoastra doar sa le trimite-ti cate o copie de pe C.i. si sa intrati in posesia imputernicrii.
Imputernicire sau procura speciala (unele admin nu accepta decat procura speciala)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Nu pot depune online declarația 390 fără semnătură digitală. există posibilitatea să o pot depune la ghișeu? doblor doblor Buna ziua! In urma cu 2 luni am infiintat un PFA cu activitatea principala de Consultanta in IT (CAEN 6202). Luna trecuta m-am inregistrat in ROI pentru ca ... (vezi toată discuția)
Semnatura electronica LIVIU NISTEA LIVIU NISTEA Daca o societate poate avea doua semnaturi electronice, pe doua calculatoare, pentru depunerea declaratiilor la ANAF. (vezi toată discuția)
Dovada calitatii de reprezentant ContSters22096 ContSters22096 in cadrul unui dosar consilierul nostru juridic s-a prezentat avand o imputernicire semnata de directorul general al societatii \"act sub semnatura privata\" ... (vezi toată discuția)