va rog frumos sa-mi spuneti daca e necesar sau obligatoriu sa solicit angajatorului sa-mi dea nota de lichidare semnata, in situatia in care nu am primit nici un echipament de lucru pe semnatura, nu am avut gestiune... nu am de predat bunuri, nu am avut card de salariu pentru a avea nevoie de viza bancii..
Nu stiu exact la ce am eu nevoie de aceasta nota de lichidare si ce se poate intampla daca nu o primesc .
Angajatorul nu vrea sa-mi dea nota de lichidare, pentru ca, : " mai are nevoie de informatii de la mine legate de activitatea mea in firma. Cand considera el ca nu mai are nevoie de mine, imi da si nota de lichidare"
Eu as pune intrebarea mult mai larg (pentru propria curiiozitate ... si scuzati ca acesta nu e un raspuns ci o intrebare)
Imi poate spune cineva care este actul normativ in care se face vorbire despre nota de lichidare? Eu n-am gasit. Si impresia mea este ca acesta nota de lichidare e la fel de notorie ca si declaratia de notorietate care, desi nu mai e reglementata pe nicaieri de la abrogarea decretului care reglementa activitatea fostelor notariate de stat, a ramas in ... folclor.
Eu stiu doar ca alte firme la care am lucrat solicitau aceasta lichidare, in masura in care aveam obiecte de firma pe inventar. Iar dupa predarea acestei note primeam dispozitia de incetare a CIM.
dar nu stiu ce complicatii pot sa decurga, (conform legii), in situatia in care am descris-o mai sus.
Imi poate spune cineva?:-/
Nota de lichidare este buna pentru fostul angajat; in ea se arata datoriile angajatului fata de firma. Nu este precizata in nici un act normativ, deci nu este obligatorie.
din cate stiu eu, nota de lichidare este utila si viitorului angajator. in nota de lichidare se trec si salariile brute realizate, necesare pentru concediile medicale, zilele de concediu de odihna efectuate, si zilele de concediu medical.