avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 749 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... forme legale pentru colaboarare internationala
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

forme legale pentru colaboarare internationala

buna ziua,
Ma intereseaza care e cea mai simpla/ nonbirocratica modalitate prin care as putea lucra pe baza de proiecte cu cineva din alta tara. Lucrez ca web designer 3h/zi.
Nu am PFA.

-Trebuie sa infiintez PFA pentru a lucra legal?
-Pot sa lucrez pe baza unui cotract de confidentialitate + cedare drepturi de autor si sa declar castigul de pe urma drepturilor de autor?
- Ei propun un cotract de barter, dar din cate stiu eu e un schimb de servicii nu un schomb de un serviciu si de plata acestuia.

multumesc
Cel mai recent răspuns: ContSters202274 , utilizator 19:02, 5 Iunie 2011
Beneficiarul dumneavoastra e dintr-o tara membra ue sau nu? Poate ca la ei asa se practica contractul de barter in acest caz.
da, e in UE.
Puteti lucra la fel de bine si pe un PFA.Oricum va trebuie un contract de colaborare, de prestari servicii, cred ca partea de contabilitate va fi putin mai greu de gestionat. Poate intrebati un consultant in contabilitate ce trebuie facut.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Forme legale pentru colaboarare internationala Echateryna Echateryna buna ziua, Ma intereseaza care e cea mai simpla/ nonbirocratica modalitate prin care as putea lucra pe baza de proiecte cu cineva din alta tara(in special din ... (vezi toată discuția)
Liber profesionist (freelancer) sau pfa/ii M4x1m_Bogdan M4x1m_Bogdan Buna ziua, Doresc sa stiu care din cele 2 optiuni este mai avantajoasa pentru mine, Liber profesionist sau PFA/II. Eu am cochetat de ceva vreme cu site-urile ... (vezi toată discuția)