Sunt cercetat pentru complicitate la furt calificat conform articolului 26 raportat la art. 208 al. 1 si 4, art 209 alin 1 lit a, e , g, si i din codul penal si as vrea sa ma lamurimi si pe mine ce se poate intampla cu mine in acest caz avand in vedere ca sunt la prima abatere, vin dintr-o familie buna ,sunt student la facultate, deci exista anumite circumstante atenuante si ce ma sfatuiti sa fac mai departe avand in vedere ca de abia a fost inaintat dosarul la Parchet. Va multumesc anticipat
Exista sanse pentru pronuntarea unei pedepse cu suspendarea conditionata a executarii acesteia.
Conduita buna a infracotrului inainte de savarsirea faptei se refera la lipsa antecedentelor penale.
Staruinta pentru inlaturarea pagubei a fost depusa, daca s-a recuperat bunul furat.
Daca pana acum ati avut o atitudine sincera in faza organelor de urmarire penala si apoi in fata judecatorului, se pot aplica circumstantele atenuate prevazute de disp. art. 74, literele a, b si c din Codul penal, iar apoi sa se faca aplicarea disp. art. 76, litera c) si sa se aplice o pedeapsa de cel putin 3 luni. Insa furtul este calificat...
Teoretic sunt intrunite conditiile pentru suspendarea conditionata a executarii pedepsei, insa totul depinde de judecator.
Pana la toata acesta tevatura de acte premergatoare in cercetarea penala, care a intrat in instanta penala pe baza unui rechizitoriu, ramane la latitudinea acesteia sa constate vinovatia sau nevinovatia infractorilor si complicilor, daca exista, si sa dispuna pe cale de consecinta pedepsele de care se fac acestia. Si daca vinovatii se considera nevinovati si, in acelasi timp vatamati prin acea sentinta in prima instanta, au caile ordinare si extraordinare prevazute de Codul de proc. pen., pentru asi demonstra nevinonovatia! Altfel...